Amazon


Monday, July 02, 2018

Family Mart and My Wife

         Kini kegilaan baru rakyat rakyat zaman skrg sekitar lembah klang adalah. Family Mart. Pepoyo poyoan semua ke family mart. Apa yang special ??? Utk org mcm aku nie....tarak papa pown yg special....tapi wife aku....antara org yg suka sangat pi kat sini....dia suka makan steamboat murah katanya....hurm...murah lah kot...aku bukan fan steamboat....my wife is...so sedap lah dia kata....selalu kalau pi FM nih...aku pau segigit dua...kuah steamboat tuh mmg sedap...aku boleh telan...menarik...kedai nie penuh dgn barangan dari jepun korea...kalau tak silap aku lah....

          Semalam pi aku jumpa mee maggi pedas gila. Kawan opis aku hang tajul kata pedas sampai berpeluh...level samyang dia kata. So bini aku pun mmg nak aku try menatang nih....aku pun amik lah sepaket....hurm...tadak tempat duduk laa pulak kat FM taipantek nih....dari parking sampai lah ke tempat duduk makan....nan hado kosong....tapi kami dapat lah jugak satu seat... So wife aku si nadeera lah yg prepare kan semua mee mee tue semua...aku haruslah dukung si adam mat bebai....sejak baik cirit...adam jadi suka bebai...silap sikit bebai....haaa tue yg kena dukung....

           Bila dah siap...aku pun rasa lah mee maggi tuh....fuuuh boleh tahan....tapi pedas dia tak sepedas samyang sekali pedas....jgn compare yg 2kali pedas...tue level jimbet...makan sampai takleh enjoy....kekekeke.... Nadeera mcm biasa...dia akan makan steamboat dia dengan batrisya...nyum nyum nyum dua beranak perabih steamboat tuh....muka tekerenyih saja bila dapat makan steamboat FM....

          Lepas makan tuh...ingat nak balik....dia singgah plak baskin robin kedai aiskrim yahudi....hurm...makan lagi....aku pun boh saja...tak makan kata tak enjoy pulak kan...mcm mana laaa aku tak gemok....bila diet nadeera jamu sedap sedap....hurmmmm jahanam...kekekek....apa apa pown...aku turut terkena tempias FM nih....aiskrim dia yg org dok post kat ig...bagi aku...semua rasa merepek....baik makan baskin robin tue atau aiskrim walls saja...lagi sedap daaaa....kekekeke...

No comments: