Amazon


Wednesday, August 11, 2021

Covid-19 Still

     Kemarin dulu, Siti Sarah yang penyanyi bini shuib tue dah meninggal dunia. Aku agak terkesan dengan berita nie sebab dia pregnant and tinggal anak2 yang dok kecik lagi. Rasa sedih seharian. Berita and social media bagi coverage kaw2 plak kat Arwah siti sarah nih. Walau pun aku rasa mcm tak perlu sebab banyak lagi ibu2 yang sama kes macam nie. Tapi bila dok pikiaq2, mesti ada sebab semua nie. Maybe si Siti sarah nie masa dia hidup banyak buat benda baik. Ramai org bercakap pasai dia lepas dia mati kan.

    And on the same day aku ddapat news ada kawan aku dari BMI lagi pun dalam situasi yg sama. Ash, dia pun dah ditidurkan and baby dah doktor bawak kluaq. sedih, aku tau pun bila dia dah masuk spital semua. Tadi depa buat baca yasin kat dia, aku pun follow lah melaluai fb messenger. tapi penganjur asik tekan butang apa tak tau sampai dok kluaq kat aku leave or stay. last sekali baca yasin sorang2 saja sebab asik terputus.

Sekian.

No comments: