Amazon


Monday, August 02, 2021

Impian setelah sekian lama

     Lama aku menyepi didunia blogging nie, dan lama jugak aku menyimpan apa2 impian or dream dalam hidup nih. Kalau tidak dulu ada saja yang nak di buat and focus. Sekarang, hidup banyak focus ke anak2 dan wife. Family focus. Bagus aku rasa, tapi at some point akan terasa kosong jugak sebab masa untuk diri sendiri tue dah tidak ada. 

    So, aku pun cuba ingat ingat balik zaman muda2 dulu. apa yang aku suka and apa yg aku suka nak buat. Apa yang aku dapat ingat, last impian aku sangkut kat laptop alienware untuk gaming. Ya betol, mmg dari dulu aim laptop nie. Sejak zaman alienware bukan under dell lagi. Memang drooling saja aku tgk. Harga dia bukan calang calang beb...Harga standard apple macbook pro dah tapi tak lah seyahudi apple kan. Range 8k to 10k jugak. kalau betul2 pukul habis mmg boleh cecah 14k. Hehe.

    Takpalah, kalau nak kata apa pun nampak mcm mana pun membazir or tak. Aku nak try simpan duit untuk laptop nie jugak. Kita try simpan duit and beli laptop nie and letak depan mata. Boleh ka tak boleh ? Kena ada satu target jugak aku ingat yg related dengan diri sendiri saja. Baru rasa ada target for something kan.

    Bermulalah tabung alienware saya. 10k kena cukup at least.

No comments: